Tuesday, December 27, 2005

MMMM...DOOONUTSS...

I am not really obsessed but i am really a sucker for donuts... when i see them... 90% i will buy them... the other 10%.... well... usually i am not the one drivin when i go pass it... or when i am bz... that belongs in thet 10%....kekekekke. really.... i love donuts... u can ask my aunts n sis... cannot stop the temptation.... thets y when i know there is a donut stall i will either walk away... or talk to my fren without looking at the stall... kekekke. mmmmmm donuts.... warrghhhh...


"I yam wut i yam" -popeye-

Sunday, December 25, 2005

PROVEN n NOT MADE UP


For ur info there is such place as kampung belum baru! no joke!!!











"Truth hurts. Maybe not as much as jumping on a bicycle with a seat missing, but it hurts."

Drebin, Naked Gun 2 ½

THE FELLOWSHIT OF THE DRINKS... errr... wait it doesnt sound rite...!

*note pictures might be disturbingly alike... plz do not look on any further if u cannot accept the fact*

Wuahahahahahaha..... well prashant n I was damn bored... so we did this potret of the fellowshit of the drinks... i did a few of them n prashant did a few... combined it and wut we got.... one of the greatest work of art... almost on par wit Ali the streetwall drawer... Robert the gay toilet wall artist... heck i think it is almost as good as leonarno dah vinche's art work also...u know the self proclaimed supermodel cum mechanic cum farmer artist from Kampong Belum Baru... kekekeke. but then again... its up to u all to judge it... wut am i to judge... like they say self praise is no praise... but i still have to say it as i got no choice....well here it goes...
"coz...i am... that damn gooooood!"

-triple H-

p/s
1. if u wan the clearer pic u be sure to ask from me... but warning file is big.

2. n err if wanna contact robert plz go to any male public toilet to check for phone listings.
(warning listings comes with pictures n remarks)

Thursday, December 22, 2005

DRESSIN' 4 d PRESSIN'


Have u ever go to one place n see all the girls that look almost alike. even they are from different ethnic groups... i am getting so bored n tired of this nonsense.... cmon man... be creative n not follow wut ever ur frens wear or wut ever u see in mags or tv. u have to dress up for urself... look in da mirror first la. sometimes the clothes just dont go wit ur look.... and do u actually wanna look like someone else?! gosh... that is the last thing i wanna do! be urself la... have ur own style... not only clothes wise... but hairdo... shoes n make ups! i was at hartamas today and i saw almost 5-6 girls dress up almost similiar... same style of tops n jeans.... aiyoyo. and u wonder why some ppl look good dressing up certain clothes... coz they choose their clothes properly n not simply wear anything that they see on the catalog...
man... honestly... some girls... ur thighs are so huge... n u have the guts to wear those extremely tight jeans... the only thing guys look at u is that they hope the jeans burst n reveal wut is it underneath! n some of u with a rather larger spare tyres... PLZ oh PLZ dun wear those tops that can reveal ur spares.... while u raise ur hand a lil'....yucks! AND plz... some of u...ur hairdo doesnt even match u!! i agree i am no fasion expert but i know wut is nice when i see them!

"why follow when u can lead"

Tuesday, December 13, 2005

TWISTED TRANSISTOR - KORN

cmon..this is one of the most ganas song currently man.... sing it along!!

Hey you, hey you
Devil's little sister
Listening to your twisted transistor
Hold it between your legs
Turn it up, turn it up
The wind is coming through
Can't get enough

A lonely life
Where no one understands you
But don't give up because the music do
Music Do! (x6)

Because the music do
And it is reaching inside you, forever preaching
Fuck you 'till
Your scream's a whisper
Hang on you
Twisted transistor

Hey you, hey you
Finally you get it
The world ain't fair, eat you if you let it
And as your tears fall on
Your breast, your dress
Vibrations coming through
You're in a mess

A lonely life
Where no one understands you
But don't give up because the music do
Music do! (x6)

Because the music do
And it is reaching inside you, forever preaching
Fuck you 'till
Your screams a whisper
Hang on you
Twisted transistor

Music Do! (x4)

Hey you, hey you
This won't hurt a bit
THIS WON'T HURT A BIT!
THIS WON'T HURT!
Says who says who?
anesthetize this bitch
ANESTHETIZE THIS BITCH!
ANESTHETIZE!
Just let me be
Between you and me don't fit

Music do
And it is reaching inside you, forever preaching
Fuck you 'till
Your scream's a whisper
Hang on you
Twisted transistor

Wednesday, December 07, 2005

BORED


hmmm... damn bored ere. well after browsing my fren prashant's blog... inspire me to draw again. well this is wut i came up wit la.... well... yea...the drawing is about me again. but wut the f*ck.. i love myself! hhaahahahahahahhahaha.


"and if it turns out that there is god, I dont believe that he is evil. The worst that can be said is that he is an underachiever" -woody allen-

Related Posts with Thumbnails